25 Ekim 2009 Pazar

Ve anladim hislerimin karsiliksiz olmadigini

Yeni bir egitim-ogretim yilina girdik bu hafta,
Kaderdi, eminim kaderdi bizi dusuren ayni sinifa!
Ve anladim hislerimin karsiliksiz olmadigini ilk derste yanima oturdugunda,
Her ne kadar sinifta baska bos sira kalmamis olsa da.

Verdin telefon numarani uzun israrlarim sonucunda,
Yolladim hemen ilk "nbr" smsimi aksama, firsat buya.
Ve anladim hislerimin karsiliksiz olmadigini cevabinin sonuna bir simayli kondurdugunda,
Her ne kadar mesajin icerigi "kimsin?"den ibaret olsa da.

Sair kadinini dizeleriyle tahrik eder bebegim, bilirsinya.
Verdim cevabimi hemen yukardaki iki dortluk araciligiyla.
Ve anladim hislerimin karsiliksiz olmadigini askindan yazacak cevap bulamadiginda,
Her ne kadar ayni mesaji bir 15 kere daha yollamis olsam da.

Buldum Facebook profilini saatler suren bir aramayla,
Ekleme requestinde bulundum seni de hayatimdaki kadinlara.
Ve anladim hislerimin karsiliksiz olmadigini talebimi dikkate aldiginda,
Her ne kadar cevabin bir demet bloklama olsa da.

Yakaladim ertesi gun seni okul yollarinda tum guzelligin ve ipodunla basbasa,
Yaptim kurumu elbette bulusma teklifiyle okul cikisinda.
Ve anladim hislerimin karsiliksiz olmadigini yalniz kalmadigimda randevu noktasinda,
Her ne kadar agzimi burnumu kirdirmak uzere erkek arkadasini yollamis olsan da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder