11 Aralık 2009 Cuma

Huzun yagmuru

Huzun yagiyordu sabahin korunde bu sehre,
Her yagmur damlasi lanet bir ok gibi saplaniyordu kalbime!
Anlarsinya, o ipeksi sesine muhtactim yine,
Telefona sarildim dusunmeden, bir gunluk konusma bedava zira Turkcell 3Glilere!

Ah, mesgul sesi hic olmamisti boylesine huzunlu bir orkestra kulaklarima!
Lanetler okudum Nokia telefonuma, konekt edemedi iki seveni bu defa..
Yoklugunun acisini ancak Efes Fici dindirebilirdi, Turkiye'de cikan ilk ve tek fici bira!
Solugu aldim en yakin BIM'de, perakende satis toptan fiyatina!

Anlasana, muhtactim iste o ACE'yle yikanmiscasina bembeyaz tenine,
Sevismeliydik delilercesine, elbette guvenli bir sekilde, Durex'le.
Kullanmazsak cocuklarimiz olabilirdi, giydirmemiz gerekirdi onlari Waikiki ile.
Iste boyle hayaller icerisindeydim basim yasli Ozdilek yastigima..

GAP svetsortumuz ve Mango montlarimiz uzerimizde gezmeliydik Ferrari'mle o yagmurlu gunde..
Turk Petrol'den makul fiyata benzin doldurtup alirdik solugu ilk Gloria Jeans'te.
Gulumserdin bana Ipana'yla fircalanmis bembeyaz dislerinle,
Suzerdim guzelligini Ray-Ben'imin ardindan gozlerimle.
El ele tutusurduk, hissederdim Altinbas yuzugu elinde,
Zamanin nasil gectigini farketmezdik, bir kez olsun bakmazdim Rolex saatime...

Bilirsin bebegim, sair acliktan kirilmaya mahkumdur bu ulkede,
Bir iki reklam sokusturmam icab etti askimizin destaninin icine.
Yargilama beni! Dayanamam, bilirsin seni uzmeye..
Focus Night Day Freshlook serisi lensli gozlerinden bir damla yas suzulmesine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder