2 Kasım 2009 Pazartesi

Arayış

Ask Denizi'nde aradim seni yillarca,
Yuzdurdum gemimi yuregimin pusulasinca.
Sordum bir bir her deniz canlisina,
"Tutku Ormanlari'nda ara!" dedi cok sagolsun bir balina.

Tutku Ormanlari'nda surdum izini asirlarca,
Kostum umarsizca kilometreleri kaderin haritasinca!
Sordum yerini ekosistemdeki her canliya,
"Sensizlik Siradaglari'na tirman evlat!" dedi Allah razi olsun bilge bir panda.

Sensizlik Siradaglari'na tirmandim pesinden binyillarca,
Bir salise olsun aldirmadim bir bir donan parmaklarima!
Sordum yerini dagin tepesinde bulabildigim kadar canliya,
Dedi bir kartal "Cebine baksana lan dallama!"
Dedim "Kartal, benimle lanli manli konusmasana!"

Daldirdim elimi cebime icimde bir umut pariltisiyla,
Ordaydin! Sahiden de ordaydin basindan beri, vay anasina!
Nasil da kayboldun sessiz sedasiz asagi kapinin anahtari.
Nasil da ozlemisim seni sevgili asagi kapinin anahtari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder