14 Kasım 2009 Cumartesi

Inferno (İlahi Komedya Reloaded, bolum 2)

(Previyisli on İlahi Komedya Reloaded)

"Ne kadar kaldi Cehennem'e kanka?
Bobreklerimde biriken idrari bosaltmam gerekmekte zira."
Diyemeden vardik mekanin sekilli kapilarina,
Dunya'nin merkezine olan molasiz seyahatin sonucunda.
Hani Jules Verne'in klasik 3 boyutlu filminde de vardiya..
Ismimiz verilmis gelmeden, gectik VIP'den cok kilasmiscasina.
Bekliyordu bizi icerde yanarli donerli bir manzara,
Saglam para akitmislar burda spesil efekte, CGI'a!
Iblis, ejder, gremlin , ecinni,
Ne ararsan var, tipki anne baba gunu gibi!
Kenarda bir alevin ustune ihtiyacimi giderdim,
Sidigimin aninda buharlasmasindan oldukca etkilendim!
Virgil ortam yapmis buralarda, tanimayan yok herifi,
Tahmin etmeliydim, ateisttiya bu kerhaneci!
Sagolsun, gezdirdi Cehennem'in 9 katini,
Tipki bir 80'ler partisiymiscesine her kat ayri konsept, temali,
Ilk kat ayrilmis ilkokulda din kulturu ve ahlak bilgisinden kalanlara,
Ikinci gunde dislerini en az iki kez fircalamayanlara,
Bir baskasi bizzat Seytan'in muzigini icra eden rakenrolculara,
Dorduncu kat doluydu elalemin malinda gozu olan hirsizlarla,
Besinci ise kalp hirsizi, asik sairini terkeden zalim bayanlarla,
Altida katiller, yedide furryler, sekizde var fast foodcular ve sinema,
Dokuzuncu kat yahudi soykirimini yapan ucubik biyiklilara, yalnizdi kerata!
Sira geldi yolculugun devamina, Araf'a,
Fakat buralarin aga babasi Lucifer bekliyordu cikis kapisinda,
Imza istesem ayip mi olurdu acaba koskoca Karanlik Lord'a?
Virgil dedi, "Ey, Karanlik Lord, kankam geldi buraya turistik amacla, tam butun vizeleri,
Yol ver bize, biliyorsun, emir buyuk yerden!"
Lucifer dondu bana, dedi, "Yarraaam,
Emir memir anlamam ben, sen bana super, fantastik, dahiyane, hayvanotesi, oha, ucmus siir yetenegin icin ruhunu satmadin mi?
Ardindan yavsak gibi imza istemeye kalkip onu da Ebay'de satmadin mi?
Sonsuz bir iskence bekliyor seni, kaliyorsun diyarimda!"
Dedim, "Gel, iskencenle gel! Sanki koyar artik iskenceler bana!
Bilir misin, sair nasil aci ceker hayati boyunca?
Kalbine sapli bir mizrakla kivranir yillarca ask acisiyla!
Ben zaten gocmusum Beatrice'im Dunya'dan ayrilinca,
Geride kirik bir kalp ve mutsuz, umutsuz bir prezervatif birakinca!"
Baktim Lucy'nin gozleri dolu, bakiyor hulyali,
Dedi, "Bilgenin de bilgesiymissin, gosterdin bana gercek aski,
Yolun acik olsun, bekliyor seni yolculugunun kalani!"
Biraktik vedalasip yeni kankam Lucy'i oracikta ve koyulduk eski kankam Virgil'le yola,
Mutsuz bir Lucifer, umutsuz bir Lucifer...

(Tu bi kontiniyud..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder