3 Kasım 2009 Salı

The Crouching Tiger Lonely Boy #1

Bu sabah yalnız uyandım bir an,
Yanımda usulca yatıyordu sarı bir kaplan.
Parçalanmış kalbimden geriye kalan ,
bir tek yataktaki kan.
Ve usulca "Siktir et evlat sana kız mı yok" dedi Kaplan!

Tuvalette alamadım o tanıdık kokuyu,
Sarı, pembe, siyah saçların yine tıkamış lavaboyu.
Hüzünlendim bir an yine usulca,
Ağlamaya başladım hayvanca.
Göz yaşlarımı saklamak için hemen duşa girdim,
Ama yine dayanamayıp otuzbir çektim.

Tam o esnada içeri girdi bir kaplan,
Haykırdı bana "Sifonu çekmeyi unutma hayvan!".
Üzüldüm, darıldım, utandım.
Ben hep kocaman bir oğlandım.
Bakışlarını üzerime dikti Kaplan,
Seslendi "İşe geç kalıyorsun ulan!".

Dedim: Ey seni gidi zibidi Kaplan!,
Ben işi bırakalı bir ay oluyor ulan!
Sen değil misin tüm gün evde yan gelip yatan?
Siktir git biraz avlan.
Utanarak haklısın dedi Kaplan.

Sen gittin gideli aşkım hayatımdan,
Bir şarkı var dilimin ucunda aklımı bozan.
Çok yorgun görünüyorsun şimdi git biraz uzan,
Akşama beraber kız avlarız dedi Kaplan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder