12 Kasım 2009 Perşembe

İlahi Komedya Reloaded, bolum 1

Geziniyordum amacsizca Belgrat Ormani'nda,
Kestane, gurgan, palamut ortamlarinda!
Ama derdi unutamadim, unutturamadim..
Petegim Beatrice'in nasil da mort oldugunu aklimdan cikaramadim..
Nerelere gittin bebegim ask pitircigini gerilerde birakip?
Biraktin geride kirik bir kalp, cuzdanda kalmis bir adet prezervatif, paslanmis..
Mutsuz bir prezervatif, umutsuz bir prezervatif..
Bir ses duydum, dedim: "HASKTR AYI!"
Kopruyu gecene kadar demek gerekebilirdi kendisine dayi! (hehehe)
Dondum arkama, bir de kimi goreyim: romali Virgil, benim eski meslektas kanku!
Tipki senin gibi ansizin kanka pitircigini gerilerde birakip mort olduydu..
Birakmisti geride bir adet bana koydugu 50tllik borc,
Mutsuz bir borc, umutsuz bir borc..
Dedi, "Haci!"
Dedim, "Haci!"
Ardindan kendini tutamayip bana sarildi,
Dostca sarildi, heteroseksuelce sarildi!
Dedi, "Kanku fazla zaman yok harcayacak hal hatirla,
Akmamiz icab ediyor hemen Cehennem ortamlarina,
Ardindan da Araf, Cennet piyasalarina!"
Dedim "Emir nerden?"
Ogrendim ki buyuk yerden.
Dedim, "Akalim minakii, belki Hitler'le de rastlasiriz!"
Dedi, "Ayipsin, mina bile koyariz!"
O gece basladik yolculugumuza,
Kim bilir, belki de Beatrice'i yeniden bulmaya?
Biraktik geride bir adet Belgrat Ormani,
Mutsuz bir Belgrat Ormani, umutsuz bir Belgrat Ormani..

(Tu bi kontiniyud)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder